måndag 9 december 2013

Sjukhus ett tag

Imorgon kommer jag läggas in på sjukhus och bli sondmatad...
Jag har paniken! Jag fick värsta ångestattacken när de berättade det för mig. Jag fick ingen luft. Jag mår piss! Jag vill inte! Så jag har packat en liten väska och lite kläder. Jag vill inte... Men imorgon ska jag vara där klockan 10. Jag ska va inlagd en vecka sa dem.
Fan fan fan...! Men jag visste att den här dagen skulle komma. Ändå kom det som en chock.
Jag ska få väga mig innan vi åker, för läkaren har ju lovat att jag inte ska gå upp i vikt! Och det hoppas jag fan att han håller!
Vilken födelsedag.... Kul att beskedet kom just idag, på "min" dag. Jag skickade iväg en massa julkort idag. Jag har gjort dem själv.

Jag ska be om nåt extra ikväll, så jag somnar och slipper va vaken hela natten och tänka på morgondagen. Imorgon kommer jag behöva nån medicin också, nåt, jag vet inte vad. Annars kommer jag fan flippa eller ha dödens ångest och inte klara av att åka dit. Jag hoppas verkligen att jag får ha med min padda! Och mobilen också, jag får ju ha det här så varför inte där??

Världens sämsta födelsedag.
Men nu är jag i alla fall 22. Jag orkar inte, jag vill bara bort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar