lördag 21 december 2013

Piss

Jag mår skit och vill bara skada mig. Men jag ska INTE, inte, inte skada mig. Jag tänker inte åka ner en stund på obsen. Det vill jag inte. Men rummet stressar mig. Det finns saker överallt, verkligen saker överallt! Saker som jag kan skada mig med. Jag får verkligen kämpa nu alltså... 
Fy fasiken... Men jag kan inte skada mig, jag förlorar så mycket på att göra det. 
De kanske skulle rensa rummet. Så jag bara hade typ kläder och papper kvar.

Jag hatar att vara typ avskuren från alla andra på avdelningen. Jag får ju bara vara i mitt rum, inte på själva avdelningen. Jag får fan bara umgås med personalen, visst är det bra för de är trevliga. Men jag behöver umgås med andra patienter. Det är mina vänner liksom och jag vill också bara sitta i dagrummet i den juliga miljön. Bara va där och spela kort eller nåt. Men jag vet att jag inte skulle klara av det bland alla kulor, ljusstakar m.m. 

I kväll ska jag titta på en film som går på tv eller på en film jag fick av en av patienterna på avdelningen. 

1 kommentar:

  1. Kämpa på Julia! Jag tror att du klarar det!

    Hur länge ska du bara vara på ditt rum? Någon gång måste du väl få vara på resten av avdelningen? Har du vak fortfarande så att du har någon att prata med? Kram!

    SvaraRadera