onsdag 18 december 2013

Dumma hjärna

Jag sov till tolv idag. Det brukar aldrig hända..! Men jag var uppe ganska sent inatt.
Idag fick jag skal och skärmskydd som jag hade beställt. Så nu slipper jag vara orolig att jag ska repa skärmen. Fick en snabbisprat med läkarna idag. Inte för att han hade mycket att komma med.
Har legat i sängen hela dagen och inte gjort ett skit.
Tittar på en jättemysig film på tv om jul. Man blir verkligen sugen på jul! Men det är inte långt kvar nu. Längtat till julfesten på fredag. Men sen nästa vecka kommer dem, familjen, på besök. Jag längtar.

Inget bra på tv idag. Grey's är ju slut :-( får väl kolla på någon film eller nåt.

Det har varit på håret att jag skadade mig idag. Har tänkt på det hela dagen och gör det fortfarande. Men jag ska INTE görs något. Jag pallar inte att hamna på obsen igen eller bli gipsad eller nåt annan skit. Jag vill verkligen vara här uppe på avdelningen.
Dumma hjärna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar