söndag 15 december 2013

Huvudvärk

Idag har jag inte mått bra alls. Jag har varit i dagrummet, där jag egentligen inte får vara och gjort nåt dumt. Jag mådde skitdåligt och satt och grät under mitt skrivbord. Jag får egentligen inte sitta där heller. Jag ville verkligen skada mig så jag fick gå ner på obsen en stund. 
Allt handlade om den varma mjölken. 
Men jag fick lite behovsmedicin och mår lite bättre nu. Nu sitter jag och kollar på Harry Potter och den flammande bägaren. Fången från azkaban gick i går på tv så jag blev så sugen. Jag älskar verkligen Harry Potter. Jag vet inte hur många gånger jag sett filmerna.
Mamma var på stan igår och handlade mina julklappar, hon hittade allt jag ville ha. Så hon skickade dem hit. Så jag hoppas de kommer imorgon eller övermorgon. Så ska jag slå in dem fint och så! 
Jag tycker verkligen om att göra fina paket. 
Jag var på obsen ett tag ju, sprang in i väggen så jag har lite ont i huvudet.
Men men, jag får väll skylla mig själv. 

Jag har inte alls följt de morgon och kvällsrutiner vi skulle testa. Jag har haft så mycket i huvudet så det har inte gått. Plus att jag inte mått bra och skitit i allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar