söndag 22 december 2013

Dra åt helvete jävla monster

Jag vet inte... Jag vet inte vad jag ska göra åt min fucking jävla matsituation. 
Den är åt helvete och det blir bara svårare och svårare för varje dag som går. Den är helt åt...
Jag vet inte hur jag ska bryta detta mönster (monster). 
Denna situation, jag kan inte bryta den! Jag kan inte! 
Jag velar fram och tillbaka hela tiden om jag ens vill bryta detta. Det som får mig att inte vilja är att jag ska gå upp i vikt, att jag ska öka och öka uppåt. Samtidigt som det skitjobbigt att ha det som jag har det nu. Ingen mat.. Fan, jag vet inte. 
Om jag verkligen tänker efter så vill jag inte bryta situationen eller vill jag det ? 

Jag längtar så till julafton! Jag vill ha julafton nu! ;-) ser verkligen fram emot besöket!
Och till besöket då min far och syster kommer! Jag saknar alla så mycket. 
Jag vill hem, jag vill inte vara kvar här!
Jag vill inte sitta på rättspsyk i flera år till. Jag har varit här sen september 2011. Det räcker tamejfan!
Jag vill ut! Bli fri.... Bara vara en vanlig ung kvinna med jobb och pojkvän. Egen lägenhet och bo med Ebba. Ingen JÄVLA rättspsyk mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar