tisdag 31 december 2013

Gott nytt år

Gott nytt år !
Mådde inte alls bra inatt. Satt under skrivbordet och jag hade väldigt mycket dåliga tankar.
Idag ska man vara uppe sent men jag ska försöka komma i säng tidigt.
Jag ska försöka lägga mig 22. Om jag får lite theralen när jag får min nattmedicin och sen lägger mig och slappnar av till lite musik somnar jag nog.

Året som gått har ju inte varit det bästa kanske. Det har hänt mycket, både positivt och negativt.
Men imorgon är det ett nytt år. Då har jag en ny chans. En chans att få/göra ett bättre år!
Nästa år försöker vi göra ett bättre, lugnare år. Utan dumma självskador, utan dumma äckeltankar om migsjälv. Utan alla konstiga knasgrejer jag hittar på. :-)

1 kommentar:

  1. Lycka till Julia det är du värd! ! Önskar dig ett gott nytt år! !

    SvaraRadera