fredag 13 december 2013

Luciamys

idag väcktes jag av att de skulle ta blodprov på mig. Jiho, eller inte. Men sjuksköterskan lyckades på första försöket! Det brukar de inte göra. 
Sen kom det ett luciatåg! Det gör det varje år, och så får man lussekatter om man vill. Luciatåget är en massa personal. Det var jättetrevligt! 
Och så var det en tomte som bjöd på godis. 
När jag var liten väckte mamma alltid oss till luciamprgonen på tv och så fick vi lussekatter och varm choklad. Saknar ibland att va liten. 
Läget idag är ändå helt okej. Jag gjorde ett schemat igår så nu är det hur mina morgon och kvällsrutiner ska se ut. Testade det igår kväll och idag på morgonen. Det var faktiskt bra! Så tack pappi för att du sa att jag skulle göra ett. Vi ska testa det i en vecka och se hur det blir. 

Jag fick ett paket idag på posten. Det var julklappar från min mormor och morfar. Jag skulle egentligen sparat dem till julafton men jag kunde inte hålla mig. Så jag öppnade allihopa. Det var bland annat en plånbok, kläder och ett nagellack. 
Fy mig men jag kunde verkligen inte hålla mig. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar