måndag 16 december 2013

Julklappar

Idag har jag fått alla julklappar mamma köpt åt mig. Så jag har suttit och slagit in allihopa nu.
Lite tidsfördriv, men paketen blev faktiskt ganska fina.
Ännu en julafton på rättpsyk.. Men jag får alltid besök av familjen på julafton. I år kommer mamma, farmor och farfar. Längtar, jag saknar dem allihopa. Synd bara att inte Ebba kan följa med. 
Jag saknar de mysiga jularna vi brukade ha i Stockholm. Hela släkten samlad, god mat, julgodis, massa julklappar. Åh, det var så mysigt.

Jag är så jävla nojjig. Jag måste få väga mig idag men jag får inte. Jag är nästan helt säker på att jag har gått upp i vikt!
Fan, jag måste få veta! Fan alltså. Jag måste få veta i morgon för då är det en vecka sen jag vägde mig sist. Men nej, det kommer jag inte få. Det vet jag. Men fattar de inte? Jag måste!

Mitt paket från lyko har kommit. Dock till Varberg men mamma får skicka hit det. Jag vill ha mina grejer ju ;-) alltså, jag sparar två tusen i månaden på att inte röka. Helt sjukt! Men jag är glad. Så jag tycker faktiskt att jag är duktig. Det blir typ en cigg varannan eller var tredje dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar