söndag 8 december 2013

Kyla

Jag fryser nåt så fruktansvärt. Det är så kallt!!!!
Inatt visade de min absoluta favoritfilm på tv. "The royal tenembaum". Men jag somnade framför tv:n så jag hann inte se klart den. Jag sov i leggings, linne, fleeceonepiece, två tecken och jag frös nästan ihjäl. Det är snö ute och t snöar just nu.

Ja....då blir man 22 imorgon. Känns konstigt att bli så "gammal". Åren har gått otroligt fort.  Det var inte länge sen man var 14-15 år och satt på "emomuren" hela dagarna känns det som.

Idag har jag gjort en massa julkort.  Men jag har fler att göra. Har en del att skicka till ju.
Men fan, jag glömde be dem köpa julfrimärken idag på solrosen. De lagar hemmagjorda fiskpinnar idag och det luktar förjävligt! Fisk har ju en tendens att lukta illa.

Läget är väl inte på topp idag. Jag vill mest dra täcket över huvudet och lyssna på musik eller nåt. Nej förresten, jag ska sätta mig och skriva dagbok. Det är alltid ett bra sätt när man mår dåligt. Att bara få skriva ner sina hemliga tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar