lördag 7 december 2013

Kärlek

Idag har mamma och syster varit här! Älskade familj, inte hela förstås.
Vi hade så jävla trevligt. Jag fick så många fina presenter! Fodral till ipaden, penna till den, 100 kuvert, jättehäftiga hörlurar med en massa pärlor på, pyssel...! Tack snälla !
Det var jättejobbigt nät de skulle gå :-( ville ha dem kvar!!!!

Men idag mår jag bra, mycket bra tack vare älskade mammi och syster.
Jag dödade nästan en patient idag xD jag hade köpt maryland till besöket. De finns att köpa på solrosen. Jag bjöd en medpatirnt på en. Innan hon åt frågade hon om det var nötter i. Nej sa jag för det trodde jag inte. Men hon sa att det var nåt vitt i. Jag tog förpackningen ur papperskorgen och kollade. "Choklad och hasselnötter" då var det jävlar spring och ta en tablett halvskrek jag. Men hon lever och mår bra ;-) hoppsan hoppsan

Men besöket var underbart.
Hoppas jag får träffa dem snart igen!!!!! Love <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar