torsdag 12 december 2013

Wow det gick fort

Denna gången gick det snabbt att få telefonen. De fixade det i säker och nu sitter jag här med min nya iPhone 5c, grön och fin!!!! Igår beställde jag lite tillbehör till den.
Mamma ska få min dator i julklapp för den behöver jag inte längre nu. 
Men jag blev skitledsen igår, jag kommer inte kunna inte kunna köpa några julklappar i år :-( 
Men jag har skrivit en lista och så. Mamma ska köpa julklapparna åt mig och sen skicka dem till mig. 
Jag älskar att göra fina paket med silkesspapper och sånt. Så det löser sig ändå. 


Jag kommer inte till ro på kvällarna. Jag kan laxrom inte varva ner och lägga huvet på kudden och sova. 
Men min far kom med ett bra förslag. Jag ska göra en lista med kvällsrutiner, typ byta om, borsta tänderna, gå på toa och sen lägga sig ner och sova, senast klockan typ 23. Kanskenär det en bra ide, alltid värt att testa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar