onsdag 11 december 2013

Depeche

Idag har det väl inte hänt så jäkla mycket. 
Fått lite nytt pyssel. Så jag har pysslat lite. Har varit inne på ronden och träffat läkaren. Men han hade inte så mycket att komma med. Han sa okej, vi struntar i sonden, typ.

Min telefon har kommit! Så den ska bara hämtas ut. Fick simkortet idag på posten. Men det är lite krångligt för man får inte hämta ut paket personligen. Utan man får lägga ens leg i en liten påse med lite påskrivna papper, sen är det en person som åker och hämtar ut det. Sen måste telefonen gå genom säk. Röntgas och säkerhetstejpas och skit. Så det tar ett tag innan man får den. Jäkla krångel det där.

Idag skulle jag egentligen varit i Göteborg och sett Depeche Mode... Känns skitsurt och jag blir så arg på migsjälv. Fan säger jag bara.
Men jag fick biljetterna sålda i alla fall så jag slängde inte pengarna i sjön. Det gör att det åtminstone lite mindre surt. Men åh vad jag skulle vilja sett dem!!! Mina älskade Depeche.. :-( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar