lördag 14 december 2013

Jag önskar jag kunde göra det själv

Min mamma år på stan och handlar julklappar åt mig eftersom jag inte kan göra det själv. Det är tråkigt, jag gillar att köpa julklappar. Men hon ska skicka upp den så jag kan slå in dem och göra fina paket.

Idag är inte måendet det bästa. Jag känner mig som världens äckel och vill bara dra täcket över huvet och ligga i sängen hela dagen. Jag känner mig som värsta klumpedunsen som alla hatar. 
Jag borde egentligen duscha, vilket jag gör i trosor och topp eftersom de står och glor på mig när jag gör det. Men nej, inte idag. Jag vill inte att någon ska se mig som jag ser ut. 
Kanske imorgon.
Jag håller på att bli tokig. Jag måste få väga mig!! Jag måste veta vikten. Visserligen var det i tisdags jag vägde mig sist. Men mycket kan hända på några dagar. 

Igår följde jag inte kvällsrutiinerna ordentligt men jag somnade strax efter ett så det var inte så sent. 
Jag är fortfarande i pyjamas. Pallar inte att göra mig i ordning. Jag skiter i det. Men jag är saltsuger så jag tror jag ska suga på lite cashewnötter sen. Är jävligt törstig också så nu ska jag gå och hämta en pepsi.

1 kommentar:

  1. Hur länge har du haft vak nu? Känns som det är i flera månader.. Jag tycker du är stark Julia! I det du skriver kan man utläsa att du verkligen vill må bättre och att du kämpar på. Kram

    SvaraRadera