torsdag 19 december 2013

Sjuk

Jag mår inte alls bra. Men denna gång är det kroppen. I förmiddagen svimmade jag. Två gånger tydligen. Jag hade svimmat, rest mig upp och svimmat igen. Jag slog i huvudet så jag har varit på sjukhuset och röntgat huvudet. Men det var ingen allvarlig skada på huvudet.
Fan, jag ville bara gråta när jag vaknade upp. Jag vet inte... Är det värt det här?
Är det verkligen värt att ha det så? Att svimma och bli yr.. Nu känns det som om jag har influensan.
Jag känner mig sjuk.

Imorgon är det julfest. Men jag vet ju inte om jag får gå eller inte. Har inte ens frågat och jag är inte supersugen på att gå heller. Men om jag får gå kan jag liks gärna gå dit, det är ju bara att gå tillbaka om det är tråkigt eller nåt. Om jag mår som jag mår nu kan jag inte gå, eftersom jag känner mig sjuk...
Då pallar jag inte gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar