onsdag 4 december 2013

Tillbaka

Jag har flyttat upp på avdelningen igen men får bara vistas på en ganska begränsad yta. Men det är i alla fall jätteskönt!
Jag har haft datorförbud för jag har skrivit en del olämpliga saker om händelser som gäller mina medpatienter. så jag kommer ändra en del inlägg.

Jag har stora problem med maten nu. Det är verkligen ett helvete. Men ingen näringsdryck eller sond än. Men jag har inga sakdetankar och har inte ksadat mig på ett tag. Jag har fortfarande vak.
Jag har fortfarande kvar "skenorna" på armarna men ska börja på sjukgymnastig för mina armbågsleder är inte sså bra nu.
I helgen kommer min mamma och syster hit och firar min 22års dag. jag fyller 22 på måndag.
Jag har fått en trissadventskalender av mina mamma och syster kul ^_^
Men mina sår är snart läkta där och min hudtransplantation på armen blev jättebra!
Jag äter inga mediciner, bara mot krampanfall och sömntabletter. Och jag mår bra ändå. Så mediciner är inte lösningen på allt.

Min iPad air har jag inte kunnat använda, får inte simkortet föräns på lördag för det har skickats till min hemadress. Jösses vad jag längtar! Den nya telefonen, det blev lite fel. Så jag behåller min 4:a lite till
Men det ska bli underbart att få träffa mamma och syster!

Men som sagt så ska jag ändra vissa inlägg nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar