tisdag 17 december 2013

Pepparkakshus

Idag var arbetsterapeuten här för att göra pepparkakshus med oss. Det var jätteroligt!
Jag gjorde två tak. Vi gjorde två hus. Jättekul och mysigt!
De har satt upp ljusstakar i dagrummet och tagit in granen. Det är julstämning på hög nivå.
Och på fredag är det julfest! Yeay jag längtar!

Idag hade jag mitt sista samtal med min psykolog. Hon ska nämligen sluta. 
Hon har varit väldigt bra och jag tycker om henne:-)

Idag har jag börjat med en ny medicin. Hoppas den kan hjälpa mig.
Läste lite på nätet om den. Man kan få ökad hjärtrytm, ökad salivproduktion, förstoppning, yrsel och man kan bli dåsig. Kul... Och att de första arton veckorna måste man ta blodprov en gång i veckan.
Uscha mig. Jag hatar ju att bli stucken. 

Idag ska jag kollad på Harry Potter hade jag tänkt. Harry Potter och halvblodsprinsen. 
Den är bra men jag blev faktiskt lite besviken på filmen. Jag har läst boken och den var verkligen tusen gånger bättre! Men jag hade jättehöga förväntningar på filmen, då brukar man alltid bli besviken. 

Jag är fast! Jag är helt beroende! Jag kan inte sluta spela, hela min vardag handlar om detta spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar