söndag 23 mars 2014

85 %

Igår lånade jag alla Stieg Larsson filmerna av en av tjejerna. Jag har sett dem förut men jag hade glömt hur bra de var. Fan, de är sjuuuuukt bra alltså! Timmarna flög förbi snabbare än på mycket länge.

Jag tog en dusch innan... Jag är nästan helt jävla säker på att jag har gått upp i vikt. Det skapar sån grym ångest. Inte sån som kommer som en blixt och sen får mig att skada mig själv. Nej, denna ångesten är molande. Tankarna snurrar och ångestens styrka höjs och sänks. Jag vågar inte ta på mig vissa kläder ifall de inte skulle sitta som för en vecka sen. Jag tar mina mått med mina händer på olika ställen på kroppen. Men jag har INGEN aning om jag väger mer eller mindre än igår. Jag vet inte. :-/ 
Jag borde kanske sluta fokusera så otroligt mycket på mat och vikt. Men det går verkligen inte. Allt handlar om det. Jag tänker säkert 85 % av min vakna tid (minst) på mat och allt som hör till. Önskar jag kunde få lite lugn och ro. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar