måndag 10 mars 2014

Mycket bra dag

Jag vill leva, jag vill må bra, jag vill härifrån.
Jag mår bra, jag känner mig pigg. Det är en lyckokänsla i kroppen. Det var längesen jag kände såhär. Jag har kämparglöd. Mycket! Hoppas verkligen det håller i sig. Jag vill leva, som inihlevete. Jag vill bli av med vaket. I alla fall få en tvåa. Vilket innebär att jag får gå på toaletten själv. Det är ju alltid en början. Hoppas det fortsätter gå framåt, att allt bara blir bättre och bättre. Visst att jag har mina dåliga dagar men överlag skulle jag vilja påstå att det är mest bra dagar. Faktiskt, även om livet är jävligt hårt och surt ibland. 
Som jag känner idag vill jag känna imorgon och nästa dag och nästa dag. 
Det är inte mycket som kan förstöra min dag idag. 

Jag längtar till helgen. Det händer flera roliga och bra saker. Besök och Grand samarkand med mammi och besök på ekängen. Ser fram emot båda väldigt mycket. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar