fredag 28 mars 2014

Fredag åter igen

Idag har jag varit på netto. Fan, det är så fint väder idag så det var sjukt skönt att komma ut. Köpte 2747473 liter dricka. Band annat Vira blåtira tror jag den heter, den blåa läsken Det drack jag när jag var liten. Hittade ett veloursätt. En rosa munkjacka och rosa byxor. Assfint och asskönt. Inte för att jag behövde mer kläder ;-)

Imorgon kommer äntligen min älskade mor och syster! Vi ska ses på stan. Jag behöver fortfarande ha två personal med mig. Så det blir en jobbig svans efter oss. Men det är skit samma. De märks nästan inte. Men det känns som två spioner. Men bara jag får vara med dem! Jag längtar så jag nästan håller på att dö. Hoppas det inte dröjer så lång tid tills vi får ses själva på en permission från avdelningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar