tisdag 25 mars 2014

Vänskapsband

Idag kom det en person och ville ha lite info och godkännande av mig att få tillgång till gamla utredningar och journaler. Det var inga problem, så hon fick mitt godkännande. Vi ska ses i början på bästa vecka och sätta igång med hennes del i utredningen. Den består av många delar.

De har varit här ifrån arbetsterapin och pysslat med oss. Denna gång gjorde vi vänskapsband. Det har jag gjort förut så jag kunde det redan. Men det var jättekul och trevligt. Det uppskattas verkligen att de kommer och gör aktiviter med oss. I alla fall från min sida. 
I helgen ska jag till stan på lördagen och träffa min älskade mor och kanske min syster. Hoppas hon följer med. Hon har varit i Afrika ett bra tag så vi har inte setts på jättelänge. Men om hon inte följer med kan jag kolla på present till henne. Hon fyller 20 i april! Vi ska vara med personal i stan. Vet inte om det kommer vara med två eller en personal. De jobbar på att det ska räcka med en. Hoppas jag kan få permission snart och träffa min familj UTAN personal. Det skulle vara så sjukt underbart. Det är så jävla skönt att få gå på toa själv. Visst, de knackar och öppnar ibland, men det är såååååå skönt. Det är verkligen inte kul att pissa och skita framför någon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar