lördag 29 mars 2014

En underbar dag!

Idag har jag verkligen haft en toppendag med min syster och mor. Jag har fått undantag nu, så det räcker med en personal när jag går ut! Så vi behövde bara en spion efter oss. En mindre, mycket bra! Vi träffades vid halv två. Jag hade med mig min adventskalender ifrån triss jag fick av mammi i jul. Jag hade vunnit 150 kr, bättre sent än aldrig ;-) 
Först gick vi lite i affärer sen fikade vi. Shoppade lite. Två kockböcker på bokrean, 70 kr för båda. Lite plocksaker på TIGER, lite pyssel på panduro och lite smink. Jag fick lite saker från Afrika av syster, Kläder och smycken :-) jag har haft den absolut bästa dagen på mycket, mycket länge! Men tiden bara rann iväg. Hade kunnat träffa dem tusen timmar till. Men det dröjer förhoppningsvis inte länge tills vi ses igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar