onsdag 5 mars 2014

Saknar

Åh, igår var jag så jävla sugen att smaka på maten. Det var potatis och purjolökssoppa. Jag ville sluka hela jävla behållaren. Jag ville vräka i mig, det luktade så gott. Jag ville så oerhört mycket.. Men hjärnan gjorde att jag lät bli. Hjärnan.. Det kanske var lika bra. Jag vet inte. 

Jag undrar hur mycket man kan sakna någon. Jag saknar min familj så oerhört mycket. Min älskade familj. Det ska verkligen bli hur underbart som helst att få träffa mammi. Jag räknar ner. 
Vi ska till Grand samarkand, ett stort köpcenter. Det finns många roliga affärer där. Bland annat new yorker. Den är skitkul, de har fina häftiga kläder till billiga vettiga priser. Rekommenderar den affären starkt. 

Ikväll är det Sveriges mästerkock och sen nya avsnitt av greys. Yeay, det är bland det bästa som går på tv nu. De har börjat sända desperate houswifes igen på förmiddagarna. Och på kvällarna visar dem repriser av greys. Yeay.
Och på paddan kollar jag på Masterchef australia. Problemet är bara att det drar så mycket surf när man tittar på paddan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar