torsdag 13 mars 2014

Nästan fredag

Imorgon bär det av till ekängen! Veckan har gått fort. Börjar bli nervös men ändå förvånansvärt lite tycker jag nog. Ser fram emot det jättemycket. Jag får förhoppningsvis få ha med mig min telefon. Så jag kan ta bilder. Vill minnas det ordentligt ju! Den viktigaste frågan för mig är om ebbisen får bo där med mig. Hon fyller ändå tio i april...! Helt sjukt vad tiden går fort. Så jag tycker det fan är dax att hon och jag får bo ihop, på riktigt! Jag vet inte hur länge vi kommer vara borta men det tar ungefär en timme att köra dit. Hoppas jag får ha med paddan så jag har nåt att leka med i bilen, men chansen är liten tror jag.. Det ska bli så kul att äntligen gå framåt. Inte vara fast på samma punkt och aldrig gå framåt. 

Idag blev jag skitsur. När vi var på solrosen kom en vaktmästare och hon började prata med vaket. Hon sa att hon skulle till64:an för att byta plats på två tv-apparater. Jag blev genast orolig att det var min tv hon skulle byta. Jag har nämligen dvd inbyggt i min och jag har nyligen bytt rum. Personalen sa att det antagligen inte hällde min. Men jo, när vi kom in på avdelningen igen stog hon vid mitt rum. Jag visste det! Jag blev arg för tv-apparaterna är fan inte privata. Som tur är ringde personalen lite samtal och jag fick behålla tv! De fixade en till med dvd. Yeay! En jävla tur det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar