fredag 21 mars 2014

Stolt

Idag är jag så jävla stolt över mig själv. Jag hade det sjukt tufft igår. Impulserna kom, hjärnan sa bara "skada dig, skada dig!!" I flera timmar. MEN jag gjorde ingenting! Jag följde inte impulserna och ångesten. Jag stog ut..! Det var länge sen jag kunde stå emot så svåra tankar. Så jag tycker jag har rätt att vara stolt.

Idag har jag varit på netto. Jag tog min dramat som tur var! Jag köpte åtta 1 1/2 l. flaskor och lite andra halvtunga saker. Hade aldrig klarat att bära dem. Men nu har jag bestämt mig för att försöka köpa pepsi på netto eller Willys. Skulle spara väldigt mycket på det. Bara köpa på solrosen när det verkligen behövs eller är slut på netto. Köpte choklad för det var gott att göra varm choklad med riktigt choklad. Yum yum

Nu är det helg igen. Veckorna bara flyger förbi. Nu är det en hel vecka sen jag var och hälsade på på ekängen. Har funderat lite (eller en hel del) och jag vill flytta dit. Jag har nästan börjat hoppas på det. Vågar inte riktigt ifall det inte blir nåt. Ifall de anser att jag inte får/kan flytta dit vill jag inte bli för besviken. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar