lördag 8 mars 2014

Under hundralappen

Gick upp tidigt idag. Jag bakade frallor till tjejerna på avdelningen. De verkade gilla dem i alla fall. Sen städade jag rummet och fixade lite snyggt i mitt lilla bo.

Senare på förmiddagen gick vi till netto. Jag köpte lite dressing och liknande som jag vill äta. 
Medans jag ändå var och handlade kollade jag på de "roliga" hyllorna. Hittade ett iPadskydd för under hundralappen! Och snyggt var det också. Yeay, de brukar ju kosta massa pengar. Nöjd :-) 
Idag var några ute och handlade spel och pussel till avdelningen. De köpte bland annat ett monopol, fick storstryk!! Det gick åt skogen. Men de köpte också ett backgammon, det gick det lite bättre i. Jag lärde mig spela det på kulan och sen dess har det lätt varit mitt favvospel. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar