torsdag 20 mars 2014

Chokladlyx

Idag på solrosen köpte jag mjölkchoklad, för att ha det i varmchoklad. Har inte testat det än, vet inte om det är gott men jag hoppas på det ;-) annars får jag väl använda chokladen till bakning. 

Eftermiddagen var piss! Mådde jättedåligt och låg i sängen med musik ett tag. Sen gick jag ut och rökte. Fick lite medicin men jag vet inte om det var den eller greys som fick mig att må bättre. En kombination kanske? 

Imorgon är det netto , jag måste gå. Jag dricker så sjukt mycket pepsi nu och de kostar 14 kr för 50 cl. Har typ inte råd med det, känns ganska onödigt att slänga bort vääääldigt mycket pengar på det. Så jag fick hit min dramaten i helgen så jag kan köpa dricka och slippa bara den. Yeay för det! Visst, det är inte långt till netto, men med händerna fulla med pepsi känns det ganska långt. Hoppas jag hittar nåt annat roligt fynd. Alltid kul att fynda :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar