söndag 30 mars 2014

Vårväder

Idag har jag storstädat rummet. Mycket mycket välbehövligt! Såg ut som en bomb slagit ner. Men jag fick mycket hjälp av personalen. Egentligen skiter jag i det, men man måste röja ibland. 
Sen gick jag ut på promenad med bara en personal. Det var riktigt bra. Jag bara sa att jag ville gå ut, sen gick vi. Behöver inte alls planera på samma sätt som om jag skulle ha två personal med mig! 
Ska försöka ta mig till Willys nästa vecka. Utbudet är tusen gånger större än på netto. Måste handla lite te bland annat. Har fått en ny favorit, grönt te jordgubbscupcake! Den är skitgod! Annars är jag mer för silverte med tusen skedar honung och lite mjölk. 

Nu är det inte långt kvar tills farmor, farfar, pappa och ebbisen kommer. De kommer den femte april, nästa helg. Hoppas verkligen det blir bra väder. Vi kommer ju vara ute hela tiden. Vi ska till Hissön, har aldrig vart där men många säger att det är fint där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar