lördag 15 mars 2014

Maaaammmmiii

Idag har jag träffat älskade mammi! Åh, det var så jävla underbart. Tyvärr fick vi bara ses i två och en halv timme. Vi åkte med två personal till Grand samarkand. Det var väldigt mycket folk men det gjorde inte så mycket. Vi gick i affärer och fikade. Jag shoppade en del. Jag köpte lite kläder, hårfärg, solglasögon, väska, brevpapper m.m. Köpte också lite "mat". Olika mjukostar bland annat. Fick läsglasögonon av mamma också. 
Mammi hade med sig lite grejer hemifrån. Det var sånt jävla krångel att ta sig genom säk. De röntgade dramaten som sakerna låg i och min kasse med maten om och om igen. Tillslut fick vi lämna dramaten där uppe så de ska gå igenom den senare. Det är värre att ta sig in hit än att ta sig igenom säkerhetskontrollerna på en flygplats! 
Mina nya solglasögon och diadem. 

1 kommentar: