onsdag 12 mars 2014

Dietist

Idag kom det en dietist till avdelningen för att prata med oss. Det var intressant men i princip allt hon sa visste jag redan innan. Ännu en bekräftelse på att jag är näst in till besatt av mat. Jag läser om mat nästan varje dag. Recept och kunskap om och om igen. 
När hon tog upp om hur man ska äta och vad sa min hjärna "det gäller inte dig ditt äckel, det är inte okej. Du ska äta det som jag bestämmer". Som vanligt.. 

Räknar ner till helgen. Nu är det inte långt kvar! Yeay. Ser lika mycket fram emot ekängen som mammis besök och vår tripp till samarkand. Hon ska ha med sig lite prylar som finns i Varberg. Så hon ska till mitt magasin. Har själv aldrig varit där men mina föräldrar flyttade dit allt som fanns i lägenheten så de har lite koll på vad som finns där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar