lördag 1 mars 2014

Ännu en spadag

Jag trivs mycket bra i det nya rummet. Det ligger mer i smeten och det känns mycket bättre att vara i dagrummet nu. Jag skulle gjort scones i morse men de hade personalfrukost så det får bli i morgon bitti i stället. Men jag gjorde lemon curd i går. Den blev riktigt bra :-) 
Jag har haft huvudvärk hela kvällen. Stackars mig. Dum nog har jag inte tagit någon tablett, bra Julia.

Idag har vi haft spaeftermiddag. Det fanns nagellack, fotbad, ansiktsmasker, dip och grönsaker m.m. Jag badade fotbad, plockade ögonbrynen och gjorde ansiktsmask. Kändes fräscht och trevligt. Dock gillar jag inte att kleta ner mig så ansiktsmasker åkte av ganska snabbt. ;-)

Har haft väldigt mycket dumma tankar idag. Speciellt nu på kvällen. Hjärnan är på mig och vill att jag ska göra en rad med olika dåliga saker. Men än så länge har jag lyckats stå emot. Kanske det är därför jag har ont i huvudet, för att det är bråk i hjärnan?
Jag ska försöka somna tidigt eftersom jag ska upp i morgon bitti och baka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar