måndag 24 mars 2014

Äntligen en tvåa!

Idag kom psykologenoch pratade med mig. Och det var angående utredningen. Jag har beslutat att de får göra utredningen. Som jag förstod så ska vi börja redan imorgon. Och det skulle ta ca 2 månader. Låter länge tycker jag, men det får väl ta den tid det tar antar jag.

Sen var det rond. Jag pratade med läkaren, han sa att jag troligtvis skulle få sänkt tillsynsgrad, från trea till tvåa. Det innebär att jag får gå på toa själv. Efter några timmar hade de bestämt! Jag blev sänkt! :-D så nu får jag gå på toa ensam, de knackar då och då och kikar in i bland. Men jag får uträtta mina behov i fred. Har inte gått på toa själv på så sjukt länge. Äntligen!!! 

De hade även vårduppföljnimg idag. Så mitt hemlandting kom hit och hade möte med personer härifrån. De berättade att Varberg har sagt att de kommer betala för ekängen. Och vill jag dit är det det som är målet. Och ja, jag vill dit! De kom överens att utslussningen ska ske mycket långsamt, i min takt. Efteråt gick jag och min kontakt på vpm (öppenvården i Varberg) på en promenad. Trevligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar