tisdag 18 mars 2014

Utredning

Idag fick jag tillbaka sakerna som säk hade. Kläder, skor och laddaren till mitt Nintendo DS bland annat. Yeay säger jag. Nu kan jag börja spela igen :-D lite mer sysselsättning säger man inte mej till. Nintendot har legat i mitt värdeskåp i säkert ett halvår.
Psykologen var här innan. Hon berättade att de vill göra en stor utredning på mig. Tydligen vill de se vilka diagnoser som stämmer och inte typ. Det var psykolog, läkare, specialpedagog m.m. Som skulle göra den. Massor av olika titlar på personerna som ska vara med. Jag vet inte om jag vill, men jag tror att jag kan tänka mig det. Har till måndag på mig att fundera. 

Pappi ringde. Han, farmor, farfar och Ebba vill komma hit i början på april :-) det ska nog inte vara några problem sa personalen. Hoppas på att det blir så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar