måndag 29 september 2014

Tandläkaren

Imorse väcktes jag typ kl tio. Och de sa att jag skulle vara hos tandläkaren kl tio! 
Det blev snabbt upp och borsta tänderna och ta min morgoncigg. Sen skynda upp till tandläkaren som nu finns på kliniken. Så jävla smidigt! 
Jag visste knappt vad som väntade mig. Men det var en tand som skulle ut, en visdomstand! Men bedövningen gjorde faktiskt inte så ont. Tanden åkte ganska snabbt ut precis som förra gången. Nu tror jag att jag har gjort allt som behövde göras med tänderna. Tandläkarna var jättesnällt och tog det lugnt. Men så som de drog, det knakade i munnen. 

Jag pratade med läkaren sen. Jag har fått lergigan utbytt till nozinan som behovsmedicin. Jag har den stående på kvällen men nu har jag då även den vid nehov när jag mår dåligt. Jag fick myrkrypningar av lergiganen. Jag ska även till förvaltningsrätten i morgon. Jag kommer inte vara med personligen, det är jag aldrig men de berättar sen vad domen blir. 
Och på onsdag är det nytt möte med Varberg!! Ska bli spännande, förhoppningsvis har de något att komma med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar