lördag 15 augusti 2015

Badat i havet!!

Idag har jag gjort något kul och väldigt trevligt!
Jag har varit på stranden. Det var så sjukt många år sen, som jag var det! Typ 2463 år sen. Men i morse ringde pappi och frågade om jag ville följa med dem "Ja varför inte?" Tänkte jag. 
Så han hämtade mig och sen cyklade vi till stranden. 
Det var strålande sol och jättevarmt. 
Jag badade till och med i havet!! Det har jag inte gjort på så jävla länge (i Sverige). Jag är så sjukt rädd för maneterna. Både vanliga och brännsmaneter. Fast jag har aldrig blivit bränd. 
Men idag var det inte en endaste manet! Så jag badade till och med alltså. Det var så skönt och roligt. Var lite stolt över mig själv efteråt att jag vågade. 
Det var supertrevligt att vara på stranden faktiskt. Solade, badade och chillade. 
Det gör jag mer än gärna om!
Mot slutet gick solen i moln och det började åska så då cyklade vi hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar