fredag 7 augusti 2015

Itslearning

Idag var sista introdagen på skolan. Gick inte på matten idag eftersom jag var färdig med de uppgifterna.
Men det var intro på itslearning idag. Det är ett datorprogram som skolan har som man kan gå på och kolla kurser, meddelanden, provresultat, skicka in sina uppgifter osv. 
Men det gick bra. Det var väldigt sega datorer bara, men läraren sa att man även får ha med sig sin egen om man ska jobba med dator på skolan. Det är så bra för man kan gå in på itslearning vart man än befinner sig i hela världen. Det ända är att jag har så fruktansvärt svårt för att läsa meddelanden och mejl jag får. Och nu blir jag mer eller mindre tvungen! Fy tusan...
Mina lektioner börjar på tisdag. Det känns bra. Nu måste jag göra min första engelskauppgift. Man ska skriva ett personalägt brev tror jag det var. 

Jag var hos tandhygienisten också. Det gick väl helt okej. Hon var väldigt bra!
Jag ska dit igen om tre månader till henne. Men om en månad ska jag till tandläkaren och laga tre hål. Det är ett av de hålen som besvärar mig en del.jag fick även en specialtandkräm (en till). Denna ska jag använda på morgonen och den jag redan hade på kvällen. Och hon sa att om jag inte borstar tänderna på morgonen kan det vara okej att bara dutta på lite tandkräm med fingret på tänderna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar