lördag 22 augusti 2015

Ännu en dag på stranden

Då har man varit på stranden igen! Var där med pappi och Ester.
Sjukt varmt väder. Jag badade till och med, TVÅ gånger. Inte en enda manet alltså! Sjukt härligt. Känns ibland overkligt att jag helt spontant kan bara sticka till stranden, egentligen vad som helst, utan att behöva läkarbeslut eller personal med.
Vi var på stranden i typ 4 timmar. Åkte sedan hem till pappi och chillade på baksidan och pappi tände grillen. 

Var på Apoteket. 
Jag hade inte riktigt kommit upp i högkostnadsskyddet än. Det ligger på 2200 kr, vilket är sjukt högt tycker jag. Man väljer ju inte att vara sjuk och behöver medicin liksom!
Men jag hade kommit upp såpass att jag fick sjuk rabatt. Två burkar Omeprazol för 5 (!) kr. Galet alltså!! Typ 100 tabletter tror jag. 

Imorgon ska Jag passa Ebbisen! Mammi är iväg hela dagen.  
Och det blir en hel del plugg också. Kul...
Eller inte....:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar