torsdag 6 augusti 2015

Det går bra än så länge.

Nu har jag varit på repetion i två dagar i matten. Det har gått mycket bra. Men uppgifterna jag gjort har varit repetion från kursen under den jag ska läsa nu.
Men det har både varit lätt Och klurigt. Men läraren är bra och förklarar jättebra!
Först idag var jag på studieteknik. Hehe, alla andra hade varit på det igår tydligen så det var bara jag, min KP och hon som pratade. Men det var bra. Vi diskuterade också anteckningshäjp och det ska jag få, på ett eller annat vis. 
Sen cyklade vi hem för att sedan cykla till skolan igen. Jag bor jättenära så det tar 5 min att cykla. 
Men jag ska på datorkursen i morgon på morgonen men jag behöver inte komma på matten. Har börjat i kursboken 1b och den kan jag jobba lite med hemma. Sen börjar allvaret nästa vecka. Kommer gå i skolan på tis, ons, tors och fre. En lektion om dagen. Det känns lagom. Sen är det mattstuga två ner i veckan också. Om man behöver extra hjälp. Jättebra att det finns!!

Och i morgon ska jag tull tandhygienisten. Yeay... Eller inte! Men det kommer säkert gå bra.
Behöver verkligen städa!! Sen verkligen ut som KRIGET här hemma.. Fy fan vad jag hatar att hålla ordning.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar