tisdag 18 augusti 2015

grammatik

Då var ridkläderna på igen. Snart är det äntligen dax för veckans höjdpunkt!! (Hoppas jag)
Hoppas jag får Ärtan idag igen. 

Verbförhöret idag på engelskan gick över förväntan. Även om det var ett väldigt kort och litet förhör så gick det bra. Känns skönt! Sedan resten av lektionen bestod av en jävla helvetes massa grammatik. Jag HATAR grammatik. 
Imorgon blir det massa plugg. Engelska.. Yeay.. Läxa till torsdag. Det gör jag för att jag måste. 
Matte gör jag för att det är kul. Fast jag har inte kunnat jobba så mycket då jag inte haft en miniräknare. 

Jag har varit i stan och köpt nytt busskort. Är så sjukt smidigt att ta bussen til stan  busshållsplatserna ligger precis bredvid gasellen. Så det är bra!
Köpte en miniräknare. Men när jag kom hem hittade jag inte de tecken jag behövde. Hoppas min lärare kan hjälpa mig i morgon. 

Storhandlat. Köpte en jävla massa välling och gröt. Räcker nog ett tag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar