måndag 3 augusti 2015

Nervös

Jag är så sjukt nervös!! Shit shit shit jag tror jag dör.
Imorgon börjar skolan. Kan knappt fatta det. Men det ska bli SKITKUL!!! 
Jag har hämtat mina skolböcker idag. Matte 1b och engelska 5. 
Hoppas det är rätt böcker jag köpt. Upptäckte att jag bara köpt rutade block. Så jag måste köpa nya. 
Jag tror att det bara är massa introgrejer i skolan denna första veckan. Som tur är kommer jag ha någon med mig! Ska prata med läraren och berätta om att jag har Asperger och kommer ha någon med mig. I alla fall i början. Hoppas verkligen att skolan inte har någonting emot det!
Köpte även nya skor. Jag kollade på dem för nån vecka sen och bestämde mig för att köpa dem. Jättefina!!

Igår färgade jag håret. Brunt. Blev dock lite mörkare än jag ville. Men det bleknar lite med tiden,en jag är nöjd. Det kunde ju inte bli sämre än vad det var!

Sen i morgon börjar även ridskolan! Yeay! Men det är en tonårsgrupp. Det fanns ingen passande grupp för vuxna som jag kunde börja i. Men vad gör det? Jag ser ju inte så gammal ut. Får visa leg överallt när jag handlar cigg och jag är snart 24. 

1 kommentar: