lördag 1 augusti 2015

Tripp till gekås

Idag frågade mammi mig om jag ville följa med till gekås. Jag sa ja. Men när hon hämtade mig och jag skulle hoppa in i bilen hade syster gömt sig bakom bilen och när jag kom sa hon "hej!!". Blev så skrämd! Men jag var så glad att se henne. Visste inte ens att hon var i Varberg! Så vi tre åkte dit.
Vi var där läääänge. Flera timmar. Köpte väl inte så där jätte jätte mycket. Men ändå en hel del. 
Lite nya kläder och sånt. Sen även en vetenalle. Som en vetekudde fast en nalle, som ser ut som ett vanligt gosedjur. Hoppas den funkar bra, brukar ju frysa ganska ofta.
Sen blev det en hel del skolsaker. Skolagenda, block, pennor osv. 
 I morgon ska jag färga håret. Köpte färg. Det blir ljusbrunt. Har fått så mångt hår så jag har skitmycket utväxt! Usch usch. Så nu hoppas jag verkligen att det blir som på förpackningen. 
Det var inte mycket folk alls, när vi kom var det ganska mycket. Men sen på slutet var det nästan tomt, typ ;-) ingen kö alls varken ut eller in.

Skulle köpt cykellås. Men det glömde jag. Nu står min cykel i hallen på gasellen. Jag var inte med pappi m f igår på restaurang. Cyklade dit. Hade mycket trevligt! Men sen på hemvägen lyckades jag tappa låset. Dumma lås. Så nu måste jag skaffa ett nytt. 
På tisdag är det mycket som händer! Först blir det vct. Sen börjar skolan! JÖSSES ALLTSÅ! 
,en sen på kvällen börjar jag rida op ridskola!!! Yeay!!
Men mest spännande blir så klart skolan! Är så sjukt nervös. På måndag ska jag ner till stan och hämta mina skolböcker som nu har kommit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar