onsdag 19 augusti 2015

Pusta ut en smula

Jag har varit i gång hela långa dagen. Först skolan, sen in till stan och vct och för att tillslut bege mig till vpm.
Och nu har jag mammi varit här och vi har pluggat i några timmar.
Efter vct stannade jag kvar i stan. Kändes lönlöst att gå hem och sedan till vpm igen. Så jag köpte mig en chai latte och satte mig i parken. Det var riktigt skönt!! 

Igår på ridningen red vi i betesmarken. Det var skitkul!!! 
Och jag fick Ärtan även denna gång. Hon är för go. Lite seg dock i går. 
Det var lite läskigt att rida i brant backe på dit och hem vägen till hagen. Men det gick bra.

Nu ska jag ta det lugnt i typ en timme för att sedan sova. I morgon ska jag tull skolan för två lektioner. Men det är några timmar emellan dem så jag cyklar hem emellan. Ska prata med matteläraren. Jag kommer troligtvis byta till flexen i stället. 
Min miniräknare fungerar bra. Så nu är det bara att räkna på igen. 

Idag har jag inte ens haft en sekund och fundera på hur jag mår. Hehe. 
Men det är bra. För då hinner jag inte ens må dåligt ;-). 
Dock en smula stressigt måste jag säga. Även om det är skönt att ha saker att göra. 
Vettiga saker!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar