onsdag 14 april 2010

Du har blivit preliminärt intagen på Plönningegymnasiet

Jag fick ett kort där det stog "du har blivit preliminärt intagen på Plönningegymnasiet"..

Jag träffade Ia för första gången idag.

När pappi kom hem åkt jag och han till mammi och hämtade Ebba, sen lämnade jag henne här och jag, Maja och Lisette till ridskolan i tvååker. Jag skulle titta på när Maja red. Det var verkligen jätte kul. Men jag blev jättesugen alltså! Längtar till lördag som tusan.
Men medans vi var borta så började pappi klippa Ebbisen. Fy fan vad hon var tovig. Hon fick ju lång päls för vintern men vi väntade nog lit eför länge innan vi klippte henne.
Vi skulle egentligen lämnat in henne men det kostar 500 kr och så jävla dåligt blev det faktiskt inte även om vi gjorde det själva. nu kommer vi hålla efter det var annan vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar