onsdag 21 april 2010

Man fick nästan känslan att hennes kalas inte betydde lika mycket som mitt.......

Elinas kalas hos pappi blev väl ingen jättehit. Jag blev ledsen och fick ångest och ville bara därifrån, och ingen hade ansträngt sig nåt nämnvärt heller. Bara jag hade klätt upp mig, ingen hade förberätt och dukat, de slängde bara fram en dukning i sista sekunden innan gästerna kom. Tråkigt, tycker jag. Vad hon tycker vet jag inte.
Morgonen blev jävligt jobbigt alltså, miljontals tankar och sug efter skärsår... ville verkligen, ville verkligen inte. Men jag gjorde det naturligtvis inte! Jag ska INTE sabba detta nu.
På lördag efter ridningen ska jag och pappi nog till Plönninge, det är öppethus med en massa uppvisningar och grejer :D Om jag vågar förstås ;)

Idag mötte jag La och Ia på VPM. Sen gick vi ut med Ebba. Sen tog jag bussen till läjet och har kollat på tv heeeeeeeeela dagen. kul liv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar