måndag 19 april 2010

vipps var 500 borta

Idag åkte jag som vanligt buss till lorensberg och gick till VPM och mötte upp Ye där. Sen gick vi hem till breared och gick ut med Ebbisen.
Jag hade bestämt att träffa mamma i stan halv två så Ye gick som vanligt vid tolv men sen kom hon så klart inte tillbaka. När jag stog och väntade på bussen kom en polisbil körandes till mig, och de vevade ner rutan. Jag bara tänkte "vafan har jag gjort nu, jag har ju inte rymt från psyk!?", det tänkte jag bara automatiskt. Men det var ju såklart Lisette, hon ville bara säga hej.
När jag träffade mammi i stan berättade hon att hon och Elina hade varit på Gekås igår. Och vad jag blev arg, för för några veckor sen blev Elina fullkomligt vansinnig bara för att jag och mamma planerat att åka dit medans hon sov men vi hade ju så klart tänkt fråga henne men bla bla bla Och igår åkte de utan att ens fråga! Och töntigt kanske men jag blev ledsen och arg, så då sa mamma att vi kunde åka dit idag om jag ville. Jag ville först inte, jag blev ju erbjuden bara för jag blev arg och skulle få som jag vill bara för det kändes det som. Men mamma sa så klart att det inte va så. Så vi åkte dit.
Jag köpte:
6 par ridstrumpor i olika färger
vanliga strumpor
multivitamin
parfym+bodyspray
5 pepsi
världens bästa jordnötsmör
cashewnötter
sminkprylar
trosor
joggingbyxor
äppelcidervinägertabletter
kromtabletter (för att bli av med mitt sötbehov jag har hela tiden!)
2pack leggings
jag tror jag fick med allt.
De hade världens coolaste ridskor som jag verkligen ville ha! Men de fanns inte i min storlek, och de var i världens sämsta slitstarka material. De såg ut som converse men i ridskorvariant, de hade klack och var lite bredare fram och sulan var lite regälare med. Men min storlek var så klart slut. Men de hade ingen stålhätta heller, de kostade bara 99 kr, man får ju det man betalar för. Men de var ju så sjukt snygga!!!! Vill ha!
Imorgon blir det kalas och restaurant, min syster fyller år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar