torsdag 22 april 2010

Lekte fint idag

Idag mötte jag Ka på breared kl 10. Vi gick till fårhagen med Ebba. Det var mys. Sen åkte jag till läjet. Sen kl 13 hämtade Ka mig och Ester med Ebba i bilen (som hämtade upp henne på breared på vägen) och vi åkte till Björkäng strand. Där fick hundarna springa fritt och leka ett bra tag. Medans vi promenerade lite lungt, det va väldigt trevligt och kul att se hundarna leka. Sen åkte vi och lämnade Ebba och sen körde hon mig och Ester till läjet.
Hela eftermiddagen har jag legat med ångest som kommit i vågor, sen åkte pappa och Lisette till stan och innan de åkte bad han mig att gå ut med Ester. När jag bara skulle gå runt dammarna som tar typ 10-20 minuter eller nåt kändes det tvunget att gå en motionsrunda, så det gjorde jag. Jag och Ester gick i 50 minuter. Vi gick lite fel vilket var bra, för nu vet jag vart skolan här på läjet ligger.
Nu är jag ensam igen. Vill bara somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar