tisdag 20 april 2010

Grattis till min lilla toksyster

Åkte till breared och mötte La där kl 10. Vi gick ut med Ebbisen, vi gick till fårhagen, det tar typ 40 min. Sen åkte vi till läjet och gick en runda med Ester på nästan en timme. Lisette hade jobbat natt och hon skulle egentligen gått ut med henne när hon vaknade, men vi hade ändå inget för oss. Så slapp Lisette stressa för hon skulle iväg ganska snart efter hon vaknat.
Sen bakade jag klart tårtan jag började på igår. En chokladcrisptårta. Maräng+ricechrisp bottnar med chokladkräm och grädde emellan bottnarna och sen ringlad choklad ovanpå. Den låter god så jag hoppas den blev det. Elina fyller ju 16 idag, så klockan 5 kommer farmor och farfar hit. Jag vet inte om lisettes föräldrar kommer också, men det kan va så. Sen vid 7 ska jag, mammi, Elina och Elinas pojkvän gå ut och äta. Mys hihi.

På fredag ska jag träffa arbetsanpassaren, hon kommer hem till mig. Jag skulle hemskt gärna vilja va nån stans med djur. Men annars låter en butik ganska spännande också faktiskt.
Imorgon kommer Ia va med mig och La, jag får bestämma om hon ska va med nån mer gång eller om denna gång räcker, och hon sen i fortsättningen kan komma själv. Men jag tror jag vill att hon ska va med mig och nån annan. Jag har inte skaffat mig en bild av hur hon är för fem öre alltså. Jag vet inte ens om jag gillar henne eller inte...

Mamma sa en sak igår som jag inte tänkt på! Nu har jag varit skadefri i 73 dagar, mitt rekord är 144 men då var jag ju inlagd nästan alla dagar! Visst, jag fick gå ut i princip obegränsat med sällskap(efter kanske en och en halv-två mån typ, först fick jag inte gå ut) men mot slutet fick jsg gå ut själv, och var hemma på några dagar i veckan på slutet men större delan av de dagarna var jag inlagd, skyddad från mycket. Nu har jag knappt varit inlagd alls! bara ibörjan, någon vecka eller två men i nästan 2 månader utan att va inlagd har jag inte skurit mig, det är JÄVLIGT GRYMT AV JULIA! Om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar