onsdag 1 januari 2014

Nu är den slut

Ja, då var det ett nytt år. 2014!
Yeay... I natt kom jag i säng hyffsat tidigt. Så idag sov jag "bara" till tolv. 
Jag väntar på att det ska bli imorgon. För då börjar min nya period med mitt abonnemang. Så då får jag mer surf. Och jag vill kolla på tv och film i paddan.
112 aina. 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Men jag känner att min energi börjar ta slut. 
Ibland känner jag hur benen inte orkar gå, men jag gör det endå. Och det snurrar i huvudet som fan när jag reser mig upp och jag blir alldeles kall, eller inte kall kall. Utan det känns kallt i en liten stund när jag precis ställt mig upp. 
Jag visste att det skulle bli såhär men inte att det skulle komma pang bom. Förrgår mådde jag bra och nu sen igår är energin slut. Pang bom.. 
Igår vid tolvslaget fick vi pommak. Men det var inte alls lika gott som jag mindes att det var.
Jag är fortfarande sur över att jag inte fått nån glögg i denna julen...! Om jag bara hade fått gå på julfesten skulle jag fått lite i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar