tisdag 4 november 2014

Dag två

Jag har varit här i lite mer än ett dygn. Jag trivs väl okej. Det är väldigt mycket nytt och väldigt mycket personal. Det kommer nya hela tiden och presenterar sig.. Men jag har fått tv på rummet. Det har man egentligen inte men de var så snälla så de fixade en till mig. Finns dock bara baskanalerna, så det blir ingen Masterchef och ingen greys. Men yeay!

I morse ville de ta vikt, längd och blodtryck. Men jag sa att jag inte klarar att ta vikt. Så det gjorde vi inte. Men jag var två millimeter längre än sist. ;-)
Jag har pratat med läkaren idag. Kom väl inte fram till så mycket. Men det kom en läkare lite senare och lyssnade på hjärta och lungor. Han fixade så jag har theralen och nozinan vid behov nu. 

Pappi var här en snabbis. Det var så himla skönt att han kom! Det kändes jättekonstigt för han fick följa med in på avdelningen! Och imorgon kommer mammi och min älskade syster.
Ska kolla på halv åtta hos mig, de är i Varberg denna vecka! :-D

Btw, jag har varit skadefri i 21 dagar nu. Tre veckor, bra Julia!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar