fredag 28 november 2014

HEMMA!

Nu är jag hemma i varberg! väntan innan vi begav oss hemåt var lång. Jag vaknade innan nio och jag skulle inte åka föräns vid två.
Jag fick skjuts av två personal. Jag skulle till VPM, öppenvården och träffa mig samtalskontakt.
Det gick bra och när vi var färdiga var mammi och väntade på mig på parkeringen.
När jag kom hem var även min syster där. Yeay!

Vi har bakat lussekatter och pepparkakor. Yum yum. Så lite deg har allt sjunkit ner. Papparkaksdeg är så så GOTT! u luktar det sådär jul i hela lägenheten. :-)
De beställde thai mat och jag lagade mig en god svampsås!

Imorgon ska jag till magasinet och hämta min sodastream. Jag har fått tillåtelse att ha den på avdelningen. Så det kommer jag spara massa pengar på. Men jag måste bara hitta den och flaskorna. Hoppas verkligen att de liggr i samma låda. Jag har typ tusen kartongen i förrådet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar