måndag 10 november 2014

Pepsirea

Idag har vi haft stormöte. Det var jag, mina föräldrar, läkare, folk från kommunen m.m. Mötet var klockan tio men de väckte mig sex minuter i. Så jag var väl inte världens piggaste.
Vi kom fram till en del bra saker. Jag ska börja åka på permissioner hem. Sen är väl planen att jag ska börja slussas ut i början av årskiftet. Det ser ut nu som om det kommer bli till Ekängen. Och det känns bra. Läkaren satte även ut vaket. Så det är skitskönt!!

Efter mötet stannade mammi hos mig en stund. Hon och jag gick till sjukhuskiosken. Jag köpte två jultidningar. En med mat och en med sötsaker. Fan vad jag längtar till julen. Allt som hör julen till.
Hon hade med sig mitt kedjetäcke. Skönt! 
Sen hade hon handlat åt mig. Det var "rea" på pepsin på ÖB. Fem kronor plus pant. Så sju kronor för 1,5 liter. Haha hon köpte 20 stycken. Kommer ju tjäna slitmycket på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar